עדכון בימי קורונה

חברים יקרים,

ראשית, אני מקווה שבתוך המצב המורכב שבו כולנו נמצאים, אתם ומשפחתכם בטוחים ובריאים. כולנו מתמודדים עם ההשפעה ההולכת ומתרחבת של הנגיף החדש, עם חוסר הוודאות ועם השינויים המידיים באורח החיים שהמשבר הגלובלי הזה מביא עימו.

אצלנו במכון הערבה, מיקומינו המבודד יחסית בערבה הדרומית, מקל עלינו את ההתארגנות, אולם אנחנו נוקטים את כל צעדי הזהירות והמניעה ההכרחיים על פי הנחיות משרד הבריאות והממשלה. מזון מועבר במרוכז מחדר האוכל לסטודנטים בקמפוס שאוכלים בחוץ באוויר הפתוח, אסורות התאספויות, ואין כניסה למבקרים.

אנחנו עושים את כל המאמצים בכדי לאפשר לסטודנטים שלנו לסיים את הסמסטר. כל השיעורים מתקיימים באמצעות למידה מרחוק, והסטודנטים לומדים מחדריהם בקמפוס. סטודנט שיבחר לחזור לביתו, לפחות בשלב זה, לא יוכל לחזור לקמפוס בקיבוץ קטורה, אך יוכל להמשיך את לימודיו מהבית.

במשרדים שלנו, מרבית הפגישות נערכות באמצעות שיחות וידאו, והצוות עובד מהבית עד כמה שניתן. אנחנו ממשיכים להפעיל את התוכנית האקדמית, ולקדם את התוכניות השונות שלנו במסגרת המגבלות בישראל ובעולם. אנחנו יודעים שניתוק הוא תוצר לוואי קשה של המגיפה, ואנחנו נמשיך לשמור אתכם על קשר במדיה החברתית, ובכל דרך אפשרית אחרת.

בתקופת זו של מגיפה וחשש, מאחלים לכם, למשפחותיכם ולקהילה שסביבכם, שְׁלוֹמוּת וביטחון. אנחנו מודים לכם על השותפות והתמיכה. מוזמנים בשמחה להיות איתנו בקשר בכל שאלה.

איחולי בריאות וכל טוב,
דוד לרר

David Lehrer signature